سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از فیلمنامه‌های مشهور 2008 هالیوود در تهران سال‌های انقلاب می‌گذرد .

سینمای ما - استودیو یونیورسال پیکچرز حقوق تولید نسخه سینمایی فیلمنامه "تهران" نوشته ریچارد ریگن را خرید که قرار است به تهیه‌کنندگی برایان گریزر تولید شود.

ورایتی اعلام کرد فیلمنامه ریگن داستان یک استاد دانشگاه آمریکایی است که در آستانه انقلاب اسلامی ایران از سوی پلیس فدرال ایالات متحده مامور می‌شود تحولات داخلی ایران را پیگیری کند. او که خطر انقلاب را احساس کرده، دل به دختری ایرانی می‌بازد که برادرش عضو پلیس مخفی است.

"تهران" یکی از 10 فیلمنامه برگزیده و محبوب فهرست سیاه سال 2007 است که "ولکری" نوشته کریستوفر مکواری و ناتان الکساندر به کارگردانی برایان سینگر با بازی تام کروز، "برخورد تایتان‌ها" نوشته لارنس کاسدان به کارگردانی لویی لتریه و "مسیر" بر اساس رمان کورمک مکارتی به کارگردانی جان هیلکات از دیگر فیلمنامه‌های آن فهرست هستند.

برایان گریزر تهیه‌کننده فیلم‌های موفق و برنده اسکار "یک ذهن زیبا"، "آپولو 13" و "چگونه گرینچ کریسمس را دزدید" هر سه به کارگردانی ران هوارد، "نفوذی" اسپایک لی و "گنگستر آمریکایی" ریدلی اسکات است. هنوز کارگردان و سایر عوامل "تهران" مشخص نشده‌اند، اما احتمال دارد هوارد در ادامه همکاری‌های موفق خود با گریزر، روی صندلی کارگردانی "تهران" هم بنشیند.

منبع خبر : مهر


[ شنبه 87/4/29 ] [ 1:0 صبح ] [ ]

مراسم این هفته

چهارشنبه 2 دی‌ماه
خیابان معلم / کوی 10 / فرعی چهارم
شروع مراسم ساعت ۱۹:۳۰

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 82
کل بازدیدها: 562655